domingo, 10 de mayo de 2009

Intensivo Mayo 2009

Intensivo del Corazón del Clown. 8,9 y 10 de Mayo del 2009.
Profesores: Pedro Herreros y Lucía Leiva.
Estamos llegando a la recta final de esta nueva aventura clownística. Estoy muy contento de como está transcurriendo el viaje, especialmente rico por la compañía de Lucía Leiva, dos visiones del Clown y dos maneras de Ser complementarias, que espero hayan enriquecido este nuevo intensivo del "Corazón del Clown".
Gracias a todos los asistentes por su generosidad en clase y sus ganas de descubrir esta energía tan especial que todos llevamos dentro.
Un abrazo.
Pedro

1 comentario:

Anónimo dijo...

mentre escolto la cançó que ens heu posat al final, us faré un breu comentari del curs de clown d'aquest cap de setmana. Cal dir que vaig començar amb nervis i he acabat amb un somriure fi. divendres, gràcies a la gran ajuda del Pedro i la Lucía, vaig poder aturar-me i fer renéixer o retrobar el petit pallasso que tenia a dins. Es va despertar i em va omplir de llum. Ja vaig dir que, quan vaig obrir els ulls, vaig tenir una percepció del temps molt forta. Sentia que havien passat els anys i que ara em calia reaccionar, actuar i veure les coses amb una actitud i uns ulls diferents. Em vaig obrir enormement per arriscar-me i començar a jugar dissabte fins avui diumenge. és molt interessant notar i presenciar l'empatia entre les energies i fixar-se en l'estat d'ànim i la posició que té l'altre per veure tot allò que transmet i poder connectar. També crec que és molt important ser fidel a un mateix i deixar-se permetre sentir-ho tot sense repressió. És un plaer viure les coses d'una manera sincera i intensament.

Torno a dir que m'ha agradat adonar-me que, un cop has sabut trobar l'actitud de clown, tot és un joc i no passa res si fracasses perquè en pots treure un resultat molt bo i satisfactori.

Tinc ganes de seguir jugant.

Gràcies per compartir aquesta experiència amb tots vosaltres,

Maria.

pd: Una abraçada(les bufetades només són per desequilibrar-vos a l'escenari;) )